Rooster

Op Saga werken we met een vaste dagstructuur. Coaches zijn vanaf 8:00 uur op school. De schooldag start voor alle leerlingen met een dagstart om 9:00 uur. Tijdens de dagstart delen de leerlingen waar ze mee bezig zijn, wordt er op de actualiteit ingegaan of geven leerlingen een korte presentatie.

Na de dagstart gaat iedereen aan de slag volgens zijn of haar eigen planning. Twee keer per week staat lichamelijke opvoeding op het programma. En vaak zijn er inspiratiesessies van ouders, coaches of experts waar leerlingen aan mee kunnen doen. Na de kleine pauze in de ochtend is er dagelijks een half uur stiltetijd. Dan kunnen leerlingen ongestoord lezen of op een andere manier even tot rust komen. De schooldag eindigt elke dag om 15:00 uur.

Lange dagen, korte dagen, studiedagen

Op Saga is elke woensdag  een korte dag. Dan ben je uit om 12.45 uur. En we hebben minimaal een dag per maand een thuiswerkdag, waarbij je online incheckt en uitcheckt bij je coach en verder thuis werkt aan je challenges.

En hoe zit het met lesuitval?

Die is heel eenvoudig. Bij Saga Driehuis hebben we geen lessen, dus er kunnen geen lessen uitvallen. Mocht je coach ziek zijn, dan lossen we dat samen met de andere coaches op. Jij kunt gewoon verder werken aan de challenges waar je aan bezig bent.

Rooster

Download het Saga rooster hieronder.

Jaarplanning

Alles wat we al in de planning hebben staan, alle belangrijke data die ja alvast in je eigen agenda kunt noteren, die vind je hier.